1403/06/29 7:46:14
برگزاری دومین جلسه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری و اداری شهرستان نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نیشابور، دومین جلسه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری و اداری نیشابور با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و روسای دستگاههای اجرایی و فعالین حوزه مناسب سازی شهرستان در سالن شهید عابد فرمانداری برگزار شد .


در این جلسه که به دبیری اداره بهزیستی برگزار شد پیگیری مصوبات جلسات قبلی مطرح و در خصوص دسترس پذیری و مناسب سازی اماکن عمومی از جمله سالنهای ورزشی انقلاب و تختی ، اماکن گردشگری و بوم‌گردی ، شعب مرکزی بانک ملت و صادرات ، اجرای ضوابط مناسب سازی در محوطه سازی سایت نهضت ملی مسکن فدک و توجه ویژه به دسترس پذیری و لحاظ نمودن ضوابط مناسب‌سازی در طرح تفضیلی شهر و بررسی عملکرد ادارات در سنجه دسترس پذیری در جشنواره شهید رجایی مصوباتی به تصویب رسید و توسط مسئولین و روسای دستگاههای اجرایی مربوطه توضیحاتی ارائه گردید.

 طرح تشویقی میدانی شهروندان و اصنافی که با صرف هزینه های شخصی در جهت اجرای ضوابط مناسب‌سازی اقدام نموده اند با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی مربوطه و ستاد مناسب‌سازی از جمله مصوباتی بود که بصورت مستمر اجرا خواهد شد .

در پایان جلسه از روسای ادارات راهداری ، اداره اوقاف و امور خیریه و مرکز آموزش فنی و حرفه ای که در ارزیابی جشنواره شهید رجایی۱۴۰۲  عملکرد مطلوبی در پیگیری دسترس پذیری و مناسب سازی اداره  داشتند تقدیر گردید .

 

کد خبر 4844
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 12

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها