1403/07/21 8:55:23
کارگاه آموزشی با موضوع ساخت ارتباط پایدار ویژه زوجین سازش یافته در دو روز متوالی برگزار گردید

کارشناس پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی گفت: دوره آموزشی ساخت ارتباط پایدار برای زوجین سازش یافته ویژه روان‌شناسان و مشاوران مراکز مشاوره و کلینیک‌های مددکاری مجری طرح طلاق در دو روز متوالی در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید.


غلامحسین حقدادی افزود: این دوره آموزشی پیرو مصوبه شورای مشورتی طلاق استان توسط بهزیستی برگزار گردیده است. در این دوره به معرفی یک مدل خاص از مشاوره به‌منظور پایدارسازی ارتباط زوجین پرداخته شد و بااستفاده از مطالب علمی و تکنیک‌های عملی این کار برای روانشناسان انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح سامانه تصمیم مشاوره طلاق با حمایت و هدایت دادگستری و توسط مراکز مجری طلاق و مشاوره بهزیستی اجرا می‌گردد. به‌منظور  افزایش میزان موفقیت در این طرح و افزایش سازش بین زوجین و کاهش آسیب و... کارگاه‌های آموزشی متعددی به‌منظور به‌روز نمودن علم و دانش روانشناسان فعال این حوزه برگزار می‌گردد که این دوره نیز چهارمین کارگاه آموزشی است که از ابتدای سال ویژه روانشناسان برگزار گردیده است.

کارشناس پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی افزود: زوجین متقاضی طلاق که بعد از دریافت مشاوره طلاق به سازش رسیده‌اند به دنبال درمان رابطه هستند. درنتیجه نوع و روش مشاوره ارائه شده به این افراد با دیگر زوجین متفاوت خواهد بود. در این دوره آموزشی مدلی خاص به مشاوران آموزش داده شد تا از طریق اجرای آن بتوانیم به سازش پایدار و تحکیم روابط این زوجین کمک نمائیم. انتظار داریم مشاوران بعد از ایجاد سازش میان زوجین آنها را رها نساخته و به‌صورت جدی نسبت به حل مشکلات آنها اقدام نمایند.

کد خبر 5030
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 38

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها