1403/07/23 8:50:27
درخشش ورزشکاران دارای معلولیت جوین در مسابقات کشوری

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان جوین، از ورزشکاران دارای معلولیت مدال‌آور بهزیستی که در مسابقات کشوری موفق به کسب عناوین برتر شده بودند، تجلیل شد.


مراسم تجلیل از ورزشکاران قهرمان دارای معلولیت بهزیستی شهرستان جوین با حضور دکتر سامقانی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین بوژمهرانی امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، رئیس بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم از آقای حسن عباس‌آبادی، قهرمان ناشنوای کشور در رشته هفت سنگ، و آقای هادی قاسمی، نایب قهرمان کشور در رشته دوز پای فیزیکی، تجلیل به عمل آمد. دکتر سامقانی، فرماندار شهرستان جوین، با ابراز خرسندی از موفقیت این ورزشکاران، آن‌ها را به عنوان الگوهایی برای جامعه معرفی کرد و بر اهمیت ورزش در توانمندسازی افراد دارای معلولیت تأکید نمود.

در ادامه، خانم سردارآبادی رئیس بهزیستی شهرستان جوین، ضمن تقدیر از همکاری‌های همکاران حوزه توانبخشی، مراکز مثبت زندگی نقاب و قزلقارشی، اداره ورزش و جوانان و هیئت بازی‌های بومی و محلی شهرستان، گزارشی از مراحل مختلف مسابقات و افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران شهرستان ارائه کرد.

تیم استان خراسان رضوی نیز در مسابقات بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان موفق به کسب مقام اول شد. در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ورزشکاران مدال‌آور تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 5047
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 6

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها