1403/07/23 9:1:38
برگزاری کارگاه پیشگیری از معلولیت‌ها در دوران سالمندی توسط مرکز مثبت زندگی جوین

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، کارگاه پیشگیری از معلولیت‌ها در دوران سالمندی با محوریت موضوع "آرتروز" در مرکز مثبت زندگی کد ۱۸۸۹ شهرستان جوین با حضور بانوان میانسال و کارشناسان استانی برگزار شد.


مرکز مثبت زندگی کد ۱۸۸۹ شهرستان جوین در روز یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳، کارگاهی آموزشی با موضوع "پیشگیری از معلولیت‌ها در دوران سالمندی" برگزار کرد. این کارگاه با هدف آموزش بانوان میانسال و افزایش آگاهی در خصوص مشکلات و پیشگیری از آرتروز، یکی از شایع‌ترین اختلالات دوران سالمندی، برگزار شد.

این جلسه آموزشی که با حضور ۱۶ نفر از بانوان میانسال برگزار شد، با تسهیل‌گری سرکار خانم اعظم صادقی و مشارکت فعال شرکت‌کنندگان همراه بود. کارشناسان محترم استانی از جمله خانم بلالی و خانم میلانی، سر تسهیل‌گر محترم خانم خسروی و کارشناس شهرستان خانم میمری نیز در این برنامه حضور داشتند و به ارائه نکات کاربردی پرداختند.

در این کارگاه از ابزارهای آموزشی متنوع مانند تصاویر چاپ‌شده، لپ‌تاپ و کاربرگ‌های آموزشی استفاده شد و از روش‌های بارش افکار و تمرینات گروهی برای جلب مشارکت حضار بهره گرفته شد. هدف این جلسه، افزایش آگاهی بانوان از اهمیت پیشگیری از بیماری‌های شایع دوران سالمندی مانند آرتروز و تمرینات پیشگیرانه بود.

این برنامه با استقبال و مشارکت فعال مخاطبان همراه شد و در پایان با جمع‌بندی و ارائه تمرینات عملی به شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

 

 

 

کد خبر 5049
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 6

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها