1403/07/23 10:12:43
در چهارمین جلسه شورای پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت:
چالش‌های اشتغال پایدار افراد دارای معلولیت تحت پوششCBR

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری گفت: گزارش نهایی طرح پژوهشی با موضوع بررسی چالش‌های اشتغال پایدار افراد دارای معلولیت تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR بهزیستی خراسان رضوی در چهارمین جلسه شورای پژوهشی ارائه گردید.


قاسم وفادار افزود: معاونین به همراه افراد صاحبنظر در حوزه پژوهشی، اعضای شورای پژوهشی استان را تشکیل می‌دهند. در این جلسه دفاع نهایی از طرح پژوهشی انجام گرفت و افراد صاحب‌نظر و ناظرین طرح، پیشنهادات خود را برای اجرای بهتر این طرح پژوهشی ارائه دادند. در این جلسه مقرر گردید اصلاحاتی نیز انجام بگیرد و در جلسه بعدی که کاربست عملیاتی است، پیشنهادات تخصصی از سوی محقق ارائه شود.

وی ادامه داد: در این جلسه به تشریح پنج فصل پژوهش پرداخته شد. در این پژوهش از روش  SWOT  استفاده شده بود و از این طریق فرصت‌ها، تهدیدات، نقاط قوت و ضعف موضوع پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری خاطرنشان کرد: مجری این طرح دانشگاه فردوسی مشهد و محقق اصلی طرح دکتر یوسفی عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد و محقق دیگر این طرح نیز دکتر رضایی عضو هیات علمی دانشگاه سبزوار است.

وی درخصوص نحوه انتخاب موضوعات پژوهشی، گفت: در ابتدا معاونت‌ها و حوزه‌های تخصصی مسائل و چالش‌های خود راعنوان نمودند و در کارگروه پژوهشی اولویت‌ها بررسی گردید و اولویت‌های برتر انتخاب شد و در نهایت به سازمان مدیریت ارسال شدند و بامجریان طرح قرارداد منعقد گردید.

کد خبر 5051
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 9

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها