1403/07/26 12:9:55
وجود ١۶۷ مرکز مثبت زندگی فعال درخراسان رضوی



مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در جلسه‌ای که باحضور کارشناسان مراکز مثبت زندگی از تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار گردید، گفت: وجود ۱۶۷مرکز مثبت زندگی فعال در استان خراسان رضوی فرصت بزرگی است تا با کنترل و نظارت هوشمندانه خدمات  تخصصی بهزیستی را در مسیر استاندارد خود هدایت کنیم. مراکز مثبت زندگی شرکاء کاری بهزیستی هستند و ضریب نفوذ خدمات متعدد بهزیستی به جامعه هدف را از سطح به عمق می‌برند.

مسعود فیروزی افزود: روان سازی خدمات اجتماعی، ایجاد شبکه‌ای برای اتصال میان مردم و سازمان به ویژه در موضوعات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در حال گسترش و نوپدیدی که نیاز به ضریب نفوذ آن در سطح محلات بیش از پیش احساس می‌شود، از جمله مهم‌ترین وظایف مراکز مثبت زندگی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تغییر متعدد و عدم ثبات مددکاران مراکز مثبت زندگی یکی از مشکلاتی است که در ارتباط با این مراکز وجود دارد. وظیفه ما در ارتباط با مراکز مثبت زندگی، کنترل و نظارت بر اساس دستورالعمل‌هاست. در نظارت، سلیقه هیچ جایگاهی ندارد . اگر فکر می‌کنیم دستورالعمل‌ها مشکلی دارند باید در قالب پیشنهاد به استان اعلام شود تا به مراتب بالاتر انتقال یابد. مادامی که دستورالعمل پابرجاست، مبنای نظارت همان دستورالعمل‌های نظارتی است که ابلاغ می‌شوند.

 

کد خبر 5088
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 28

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها