1403/04/06 9:13:42
بازدید مدیر کل بحران و پدافند غیر عامل سازمان بهزیستی کشور از روستاهای زلزله زده شهرستان کاشمر

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشمر، مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل سازمان بهزیستی کشور و رئیس بهزیستی این شهرستان با خانواده های مددجویان آسیب دیده در زلزله اخیر کاشمر دیدار و از آنها دلجویی کردند.


 

در این دیدار محمدرضا کاظم زاده مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل سازمان بهزیستی کشور  ابتدا در جلسه ای که در فرماندای شهرستان کاشمر  با حضور  فرماندار و مجید جودی ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار گردید شرکت نمود و پیرامون خسارتهای پیش آمد تبادل نظر کردند.

کاظم زاده  به محض ورود به مناطق زلزله زده با همراهی مددکاران حاضر در مناطق ؛ از منازل تعدادی از مددجویان که در مناطق زلزله زده کاشمر  آسیب دیده و یا تخریب شده  بودند  بازدید نمود. ایشان ضمن دیدار و گفت و گو با خانواده هایی که در جریان زلزله آسیب دیده بودند، با تاکید بر حل سریع مشکلات اولیه و ضروری این خانواده ها، جهت حمایت بهزیستی در راستای مقاوم سازی خانه های مدد جویان قول مساعد داد.

محمدرضا کاظم‌زاده با اشاره  به نقش‌آفرینی خوب  تیم‌های اورژانس اجتماعی، محب و مراکز مثبت زندگی در بحران‌ها افزود: تیم‌های اورژانس اجتماعی و محب و  کارشناسان CBR با ارائه خدمات روان‌شناختی و توان‌بخشی به جامعه هدف، نقش  بسزایی در کاهش استرس و اضطراب ناشی از بحران‌های مختلف داشته‌اند.

 

 

 

 

کد خبر 4265
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 27

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها