1403/05/04 10:6:52
افتتاح دو واحد مسکن معلولین در پنجمین روز از هفته بهزیستی در باخرز

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان باخرز، در پنجمین روز از هفته نکوداشت بهزیستی دو واحد مسکونی نیمه تمام این اداره با استفاده از تسهیلات ساخت مسکن مقاوم و کمک های بلاعوض افتتاح و به خانوادهای تحت پوشش این اداره واگذار گردید.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان باخرز بیان داشت : در پنجمین روز از هفته بهزیستی با همراهی فرماندار شهرستان آقای دکتر حسن نژاد و سایر مسئولین ادارات این شهرستان از دو واحد مسکونی نیمه تمام توانخواهان تحت پوشش این اداره که از سال 1396 می باشد با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال افتتاح و به خانواده ها تحت حمایت واگذار گردید.

حسین پور عنوان نمود : با مساعدت های دولت محترم و افزایش سقف تسهیلات و همچنین کمک های بلاعوض ساخت مسکن این اداره توانسته است با سیاست بهره مندی از مشارکت از خیرین و گروه های جهادی تا حدود زیادی از موانع در راه مسکن دار شدن خانوادهای تحت پوشش را برطرف نماید.

علیرضا حسین پوربا بیان اینکه : با افزایش سقف تسهیلات مسکن به 3500 میلیون ریال و افزایش 100 درصدی پرداخت کمک های بلاعوض مسکن به مبلغ 2 میلیارد ریال با استفاده از ظرفیت گروههای جهادی بتوانیم 30 مورد مسکن نیمه تمام توانخواهان تحت پوشش این اداره را تکمیل و در راستای بهره مندی خانواده ها تا پایان سال جاری به آنها  واگذار نمائیم.

کد خبر 4530
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 86

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها