1403/04/31 15:1:47
برگزاری نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی در اداره بهزیستی شهرستان بجستان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بجستان ، نشست خبری هفته بهزیستی با حضور رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان بجستان با اصحاب رسانه برگزار گردید.


 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بجستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد گفت: شعار امسال هفته بهزیستی، نهضت حسینی و خدمت مردمی نامگذاری شده است و پایه و اساس سازمان بهزیستی بر اساس تکریم ارباب رجوع می باشد.

مجید ازقندی در خصوص کرامت و تکریم مردم به آیه ای از قرآن کریم اشاره کرد و افزود : ما آمده‌ ایم تا به انسان ها کرامت ببخشیم و کرامت زمانی انجام می شود که نياز های اولیه افراد رفع شود .

وی با بیان اینکه ۱۳۳۰ مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی می باشند که از این تعداد ۹۱۲ پرونده مربوط به معلولین بوده که ۸۱۹ نفر مستمری دریافت می کنند و خدمات بهزیستی بنا به خفیف و یا شدید بودن معلولیت ارائه می شود

. ازقندی ادامه داد : در حوزه زنان ۴۱۸ پرونده بوده که از این تعداد ۲۱۰پرونده مستمری بگیر این حوزه می باشد و ۳۷ پرونده نیز مربوط به دو قلوهای تا دهک ۵ بوده و ورودی معلولین کودک (بینایی و شنوایی) اداره بهزیستی شهرستان بجستان صفر می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بجستان در پایان تاکید کرد : بهزیستی متولی سلامت اجتماعی می باشد و تلفن ۱۴۸۰ مربوط به خدمات رایگان بهزیستی (صدای مشاور) می باشد .

 

کد خبر 4444
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 77

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها