1403/03/27 10:25:12
برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرستان بردسکن

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ، با اشاره به نزدیک شدن انتخابات میزخدمت بهزیستی شهرستان بردسکن با حضور کارشناسان بهزیستی و اورژانس اجتماعی در راستای رسیدگی به درخواست و مشکلات مردمی جامعه هدف در مصلی نماز جمعه شهرستان بردسکن برگزار شد.


 

مصطفی محمدپوررییس اداره بهزیستی بردسکن در مورخ 25 خرداد ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) و تبریک دهه امامت و ولایت عید قربان و عید سعید غدیر خم انتخابات هشتم تیر را بسیار مهم و دارای اهمیت دانست و عنوان کرد : انتخابات و مشارکت حداکثری ما در پای صندوق های رای در سرنوشت و آینده مردم نقش غیرقابل انکاری دارد .

وی ادامه داد : بایستی همه در راستای تبیین و تداوم مسیر خادمان شهید با تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای گام برداریم زیرا انتخابات آسان ترین و بهترین راه برای تعیین سرنوشت خود و جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم .وی عنوان داشت ما در هشتم تیرماه باید با نام شهید رییسی در پای صندوق رای حضور پیدا کنیم و قلب امام زمان را با حضور حداکثری و یک رییس جمهور کارآمد شاد کنیم .

محمدپور افزود : باید مردم و جامعه هدف بهزیستی را تشویق نمود. که در انتخابات پرشور هشتم تیرماه که با علم و آگاهی و بدون هیچ جانبداری و تعصبی در پای صندوق های رای همچون دوره های گذشته حاضر شوند تا بار دیگر اقتدار امت اسلامی و ایرانی را به رخ جهانیان بکشند و شاهد حماسه ای دیگر باشیم در ادامه رییس بهزیستی به همراه کارشناسان به مشکلات مطرح شده توسط جامعه هدف پاسخ دادند.

 

 

کد خبر 4191
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 91

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها