1403/03/30 11:2:17
برگزاری نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ،اولین جلسه جهاد تبیین با موضوع حضور با نشاط و حداکثری انتخابات ریاست جمهوری ویژه کارکنان اداره بهزیستی و پرسنل اورژانس اجتماعی و مراکز غیر دولتی و مثبت زندگی در محل سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی بهزیستی با حضور سرهنگ پورمحمد فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن برگزار گردید .


سرهنگ پورمحمد از شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله رییسی به نیکی یاد کرد و خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمن امپراطوری رسانه ای خود را برای هجمه به انتخابات وارد میدان کرده ، وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب و اقدامات شهید رییسی را تبیین کنیم و در کنار توجه به افزایش مشارکت مردم در انتحابات ، بدون نام بردن از مصدقی ، انتخابات یک فرد اصلح با ویژگی های شهید رییسی همچون ولایتمداری ، مردم دار بودن ، دشمن ستیزی ، دفاع از دین ، دفاع از جبهه مقاومت ، امید آفرینی ، وحدت بخش بودن و ... را مورد توجه قرار دهیم .

پورمحمد افزود: حقانیت و مظلومیت شهدای خدمت  به جهانیان نشان داده  شد .حتی مردم و سیاستمداران نیز اور را نشناختند وی گفت: رییسی در سیل بود در زلزله بود در روزهای جمعه و تعطیل که من و شما در خانه و استراحت بودیم سفرهای استانی را داشت تا مشکلات مردم حل شود رییسی گفت اگر نیاز باشد 3 مرتبه در هرجایی که مشکل داشته باشند حضور پیدا میکنم تا آن مشکل برطرف شود . وی گفت آیت الله رییسی که در رراه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و نظام مقدم جمهوری اسلامی بود جان پاک خود را فدا کرد .

پورمحمد ادامه داد: بایستی همه در راستای تبیین و تداوم مسیر خادمان شهید با تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای گام برداریم زیرا انتخابات آسان ترین و بهترین راه برای تعیین سرنوشت خود و جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم .وی عنوان داشت ما در هشتم تیرماه باید با نام شهید رییسی در پای صندوق رای حضور پیدا کنیم و قلب امام زمان را با حضور حداکثری و یک رییس جمهور کارآمد شاد کنیم .

 

 

 

کد خبر 4224
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 151

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها