1403/06/08 9:41:28
حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در اداره بهزیستی بردسکن و تقدیر از پرسنل

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند ، حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای نیک بین نماینده مردم شهرستان بردسکن ، کاشمر و خلیل آباد با رییس و کارکنان اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی بردسکن دیدار و از زحمات آنها تقدیر و تشکر نمود .


در ابتدا مصطفی محمدپوررییس اداره بهزیستی ضمن عرض خیر مقدم به ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی و همچنین با اشاره به مجموعه مراکز و موسسات تحت نظارت پرداخت . وی عنوان کرد: این اداره درسه حوزه توانبخشی ، اجتماعی و پیگشیری و 28 مرکز غیردولتی ارائه خدمت به جامعه هدف می نماید .

وی با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی این اداره از جمله تخصیص اعتبار جهت مددجویان پشت نوبت مستمری و حق پرستاری ،حقوق و مزایای کارکنان ، توجه ویژه نماینده مجلس را در رفع این موانع خواستار شد

در ادامه محمد پور افزود: اداره بهزیستی بردسکن با تلاش های خستگی ناپذیر پرسنل خود ، خدمات ارزنده ای به جامعه هدف ارائه می دهد و بدون شک این تلاش ها شایسته تقدیر و احترام است .

جواد نیک بین نماینده مردم شهرستان های بردسکن ، کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دولت به کلیه تلاشگران این عرضه در جهت پیگیری  3 موضوع  ذیل اشاره نمود.

  1. تثبت مدیران
  2. پیگیری حقوق و مزایای کارکنان
  3. سختی کار

وی بیان داشت : سلامت جسم و روان ، زیربنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است که این مهم جز از منظر کمک و یاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولین ، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومین میسر نخواهد بود

در پایان کارکنان و پرسنل اورژانس ا جتماعی ضمن ارائه چالش ها و مشکلات خود از نماینده منتخب شهرستان بردسکن تقاضای پیگیری در این خصوص داشتند .

 

کد خبر 4758
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 44

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها