1403/06/11 12:47:37
مراسم اختتامیه طرح مانا در اداره بهزیستی شهرستان بردسکن

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ، مراسم اختتامیه طرح «مانا» و مشارکت اجتماعی نوجوانان با همکاری اداره بهزیستی و مرکز مثبت زندگی کد ۵۴۹۶ با حضور جناب آقای پوراسداله ریاست دادگستری وجناب سرهنگ باقری پلیس فتا و رییس اداره بهزیستی و کارشناس پیشگیری و تعداد ۲۳ نفر از دانش آموزان مدارس الزهرا ، کارودانش ، و شهدای وحدت بین دختران ١۳ تا ١۸ سال با هدف آموزش مهارت های زندگی و پیش از ازدواج، بیکاری، طلاق و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، محدودیت خانواده در شهرستان بردسکن برگزارشد .


مصطفی محمدپور رییس اداره بهزیستی شهرستان بردسکن در این مراسم ، بر اهمیت نقش نوجوانان در جامعه تاکید کرد و گفت: طرح مانا فرصتی است ارزشمند برای تقویت مهارت های اجتماعی و روحی همکاری بین نوجوانان و نتایج بسیار مثبتی همراه داشت .

 

م

 

محمدپور ادامه دارد: این طرح که در 13  جلسه در اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد به نوجوانان کمک کرد تا در فضایی امن و حمایتی ، مهارت های جدیدی را بیاموزند و در فعالیت های اجتماعی مشارکت کنند .

پوراسداله ریاست دادگستری شهرستان افزود : طرح مانا فعالیت محور و مبتنی بر اقدامات عملی است که نوجوانان در آن شرکت می کنند . وی افزود هدف از اجرای طرح «مانا» آموزش مشارکت‌جویی و ارزش دادن به نقش جوانان در شناخت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است  یکی از مشخصات ایرانی بودن زبان فارسی است زبان فارسی یکی از غنی ترین زبان هاست .

بحث هایی که در جلسات قبل به آن اشاره شده است بحث طلاق بود که خیلی جالب بود جدول ماتریس جدولی کاملا علمی بود مادر و همسر خیلی می توانند در رشد و شکوفایی جامعه موثر باشند تمام نخبگانی که در جامعه هستند یا مادر موفقی داشتند یا همسر دغدغه مندی .همانطور که دوست عزیزمان اشاره نمودند ریشه طلاق عدم تفاهم و خیانت و پرخاشگری،اعتیاد، ولی علت اصلی طلاق این علت ها نمی باشد اما علت همه اینهاسرجمع به یک علت می رسد آن هم به خانواده و عدم مهارت های زندگی.

این مراسم با پرسش و پاسخ نوجوانان و مسئولین حاضر در جلسه به پایان رسید و نشان دهنده موفقیت این برنامه در ایجاد محیطی پرانرژی و مثبت برای نوجوانان بود .

 

 

کد خبر 4784
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 43

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها