1403/07/04 10:31:6
برگزاری کارگاه آموزشی هفته دفاع مقدس در بهزیستی بردسکن

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ، کارگاه آموزشی هفته دفاع مقدس با حضور جناب سرهنگ جنیدی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از مسئولین ادارات و پرسنل اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی و مراکز مثبت زندگی روز سه شنبه مورخ ۳/۷/١۴۰۳ در محل سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی بهزیستی بردسکن برگزار شد .


در ابتدای جلسه مصطفی محمدپور رئیس اداره بهزیستی شهرستان بردسکن حادثه‌ی تلخ و اندوهبار، در معدن ذغال سنگ در طبس را که در آن تعدادی از کارگران ازشهرستان بردسکن قربانی یا مصدوم شدند را به خانواده این عزیزان تسلیت عرض نمود  . سپس ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه و تبریک هفته وحدت اظهار داشت عزت امروز ما مدیون خون پاک شهدا است و همه ما در این عرصه هم مسئولیت قانونی و هم وظیفه شرعی و معرفتی داریم.

وی گفت : نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس، تبیین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی از ضروریات انتقال به نسل حال حاضر است.

سپس در این کارگاه آموزشی جناب سرهنگ جنیدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

وی به بیان دستاوردهای 8 سال دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت : دوران جنگ تحمیلی فرصت های ارزشمندی بود که در آن زمان پایه ها و بناهای انقلاب اسلامی مستحکم تر و مقاوم تر شد .
وی افزود : اگرچه در دوران دفاع مقدس ما رزمندگان و عزیزان زیادی را از دست داده ایم اما این جانفشانی ها موجب آن شد که در هر برهه از زمان دشمن متوجه باشد که جنگ با ایران کار سخت و دشواری است .

 

کد خبر 4893
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 73

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها