1403/02/31 9:51:23
با حضور خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)؛ شمیم روح نواز مشهد الرضا در مرکز روزانه توانبخشی کیمیا تربت حیدریه پیچید.

همزمان با دهه کرامت ، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام توسط خادمین آن حضرت در مرکز روزانه توانبخشی دختران معلول ذهنی بالای ۱۴ سال کیمیا تحت نظارت بهزیستی تربت حیدریه گردانده شد تا دل های پرشماری را روانه مشهد الرضا کند.


به گزارش روابط عمومی  بهزیستی تربت حیدریه ؛ در دهه کرامت (میلاد حضرت معصومه (س )و میلاد امام رضا (علیه السلام )، عطر روح نواز مشهد مقدس در  مرکز روزانه توانبخشی دختران ذهنی بالای 14 سال  پیچید.

 یکی از خادمین اظهارنمود: مطلع هستیم که امکان تشرف بسیاری از سالمندان  گرامی و معلولین  عزیزبه مشهد مقدس وجود ندارد، اما همین مقدار که یاد آن امام همام در دل های این عزیزان زنده می شود، به منزله زیارت آن صحن و سرای منور است.

 موسس مرکز معلولین ذهنی دختران بالای 14 سال  کیمیا ، خانم فرقانی  گفت : ،  خدا را شاکریم و از عنایات  ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که این توفیق را نصیب مرکز نمود ، بسیار خوشحالیم  . 

سپس (خانم فرقانی ) ادامه داد:  گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت ، فرزندان ما را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی ها بردند و ارادتمندان اهل بیت (ع)  بوسه های عشق و وفاداری و ارادت به خاندان عصمت و طهارت براین پرچم سبز زده و به امام رئوف سلام کردند.

 سپس  وی ، از خدام بارگاه امام رضا علیه السلام که قبول زحمت کرده و پرچم مقدس آستان رضوی را به این مرکز منتقل کردند،  تقدیر و تشکر نمود .

 مسئول فنی  مرکز معلولین ذهنی  کیمیا  (خانم تمیزی ) عنوان نمود: زیارت و مناجات تنها به حاضر شدن در صحن نورانی امام رضا علیه السلام خلاصه نمی شود، بلکه بزرگوارانی که به هر نحو در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، در واقع روز و شب خود را با زیارت پشت سر می گذارند و مطمئن باشند که سعادت دنیا و آخرت نصیب آنان خواهد شد.

از برنامه های دیگراین آیین معنوی  زمزمه صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و مدیحه سرایی با شور شعف بود . پرسنل و فرزندان مرکز از خادمین استقبال کردند و ارادت ویژه خود را به منصه ظهور رساندند.

در پایان خادمین حرم رضوی با پخش حرز امام رضا (ع) و متبرکات حرم مطهر رضوی در میان حاضرین اشک شوق زیارت را بر چشمانشان جاری نمودند.

 

 

 

کد خبر 3975
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 185

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها