1403/03/07 10:13:8
آخرین شناسایی در بهزیستی تربت حیدریه

به گزارش روابط عمومی بهزیستی تربت حیدریه ، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای بهزیستی تربت حیدریه ، به مناسبت ایام سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر درعملیات بیت المقدس ، سال ١۳۶١ ، روز مقاومت ، ایثار و پیروزی ، اکران فیلم سینمایی آخرین شناسایی از سری فیلمهای جنگی هشت سال دفاع مقدس با حضور تعدادی از خانوادهها ، رییس و همکاران بهزیستی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.


 

.

 

خلاصه داستان فیلم

عده ای از بسیجیان تخریب چی بعد از باز کردن معبر بر انجام عملیات در اثر بمباران به شهادت می رسند و از این میان تنها دو نفر باقی می مانند تا کار را یکسره کنند. از طرفی حضور نیروها و تجمع آن ها در یک نقطه باعث بیماری و فشار روانی بسیاری می شود. در این میان دو تن از تخریب چی ها به خاک دشمن نفوذ می کنند و حوادث بسیاری را موجب می شوند و با بدست آوردن بی سیم موقعیت دشمن را که برای یک عملیات بزرگ تدارک می بیند، به مرکز فرماندهی نیروهای خودی اطلاع می دهد. از سوی دیگر دیده بان دشمن که دائماً آتش توپخانه عراقی ها را هدایت می کرد،‌ توسط یک بسیجی ماهر به دام می افتد، در انتها نیروهای خودی به مقر دشمن حمله کرده و دشمن را تار و مار می کنند

.

درپایان  خانم فاطمه صادق امیری  رییس اداره بهزیستی تربت حیدریه،  که خود یکی از فرزندان شهدا میباشد ، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای کارمند اداره ، دیدن این فیلم را پیشنهاد داد.

قابل ذکر میباشد  اداره بهزیستی شهرستان تربت حیدریه تعداد 14 شهید والامقام  منتسب به خانواده بهزیستی  تقدیم انقلاب نموده است. از این تعداد 3 نفر شهید کارمند ، شهید محمدمحمدیان، شهید علی اصغر رشیدی ، شهید ابراهیم صادق امیری  میباشند.

 

 

کد خبر 4024
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 125

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها