1403/05/22 7:42:11
برگزاری کمیته اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی تربت حیدریه

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تربت حیدریه ، کمیته اشتغال برای تعیین واجدین شرایط دریافت وام در اداره بهزیستی شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.


 

در این جلسه که با حضور فاطمه صادق امیری  رئیس بهزیستی شهرستان ،کارشناس اشتغال ، مسئول و کارشناس توانبخشی و مددکاران اجتماعی مراکز مثبت زندگی برگزار شد ، تعدادی ازپرونده مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال بصورت مستقل بررسی و با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته و اعتبار تخصیص یافته از جانب استان ، تعدادی از آنها برای دریافت وام انتخاب  و به بانک عامل معرفی شدند.

در ادامه این جلسه مددکاران و اعضای کمیته پرونده ها  طرح های اشتغال مددجویان ، افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار را بررسی  و در پایان مقرر گردید جهت پیگیری و تسریع در امر پرداخت تسهیلات به مددجویان جلسات کمیته اشتغال به صورت مستمر برگزار و شناسایی مددجویان واجد شرایط و تشکیل پرونده در اولویت قرار گیرد. همچنین از تعدادی از پرونده های تکمیل شده اشتغال در حوزه های مربوطه مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

گفتنی است تعداد 8 پرونده درزمینه فعالیت شغلی (دامداری ، کشاورزی ، خودرو و...) موردبررسی و تایید قرارگرفت و با اعتباری  در مجموع  بالغ بر  یک میلیاردو دویست میلیون تومان   به بانکهای عامل ، طرح های مذکور معرفی شدند.

 

 

کد خبر 4652
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 106

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها