1403/06/21 7:24:6
بازدید تیم کارشناسان بهزیستی کشور و استان (حوزه توانبخشی ) از مراکزشبانه روزی بیماران روانی مزمن و ذهنی تربت حیدریه

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تربت حیدریه ، بازدید تیم کارشناسان بهزیستی کشور و استان (حوزه توانبخشی ) از مراکزشبانه روزی بیماران روانی مزمن و ذهنی به منظور بررسی عملکرد تخصصی و مراقبتی مراکز شبانه روزی توانبخشی بیماران اعصاب و روان و ذهنی صورت پذیرفت.


دراین دیدار و بازدید رییس بهزیستی شهرستان و تیم کارشناسان  کشوری و استانی حوزه توانبخشی (دفتر معلولین ذهنی و اعصاب و روان) و مسئول توانبخشی ، کارشناس ناظر مراکزشهرستان حضور داشتند.

 خانم عطایی  (کارشناس دفتر معلولین  ذهنی بهزیستی کشور )و خانم نقاش زاده (کارشناس دفتر معلولین اعصاب و روان بهزیستی کشور )  وهیات همراه  ازمراکزشبانه روزی  نگهداری توانبخشی ، بیماران  اعصاب و روان و بیماران ذهنی  در شهرستان تربت حیدریه  بازدید و ازنزدیک درجریان نحوه خدمت رسانی دراین مراکزقرارگرفتند.

کارشناسان حوزه توانبخشی بهزیستی کشور   به بررسی عملکرد و نحوه خدمت رسانی این مراکز پرداختند و از مسئولان این مراکز جهت ترخیص موفق مددجویان و بازگشت به خانواده تجلیل و تشکرکرد.

دراین بازدید مسئولان مراکزتوضیحاتی رادرخصوص چگونگی  پذیرش ، تاسیس این مراکز و روندشکل گیری و فعالیت های صورت گرفته ، هزینه ها و بیمارانی که در آنجا نگهداری می شوند را ارائه کردند.

هدف ازبرگزاری این بازدید بررسی و از میان برداشتن مشکلات این عزیزان است.

 

کد خبر 4815
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 54

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها