1403/07/11 9:35:6
۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی تربت حیدریه جذب شد

همکاران ما ، در بهزیستی تربت حیدریه با تلاش فراوان خود، امسال با اهلیت سنجی متقاضیان ایجاد اشتغال و کارآفرینی، موفق به معرفی تعداد ۲١۲ نفر مددجو تا کنون ، از منابع تخصیصی خود به بانک‌ها شدند.


 

رییس بهزیستی تربت حیدریه  ، با اشاره به اینکه این سازمان در معرفی مددجویان  به بانکهای  عامل جهت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی پیشتاز است، افزود: امسال از مجموع اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان  تربت حیدریه تاکنون 60 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال این شهرستان  جذب شد ه و مابقی اعتبار تخصیص داده شده در دست اقدام و معرفی به بانک های عامل میباشند.

به گزارش  خبرنگار تربت حیدریه ، رییس بهزیستی  اظهار کرد:  همکاران ما ، در بهزیستی تربت حیدریه  با تلاش فراوان خود، امسال با اهلیت سنجی متقاضیان ایجاد اشتغال و کارآفرینی، موفق به معرفی تعداد 212 نفر مددجو  تا کنون ، از منابع تخصیصی خود به بانک‌ها شدند.

کارشناس اشتغال بهزیستی تربت حیدریه در سیزدهمین جلسه کمیته اشتغال شهرستان افزود: با وجود آنکه  تعهد امسال اشتغال این شهرستان 260 شغل ایجادی میباشد،  این شهرستان  در سال جاری،  با تلاش پرسنل ،   از محل اجرای طرح‌های اشتغال متقاضیان بازدید و ضمن اهلیت سنجی درخواست‌های ارائه شده پس از تکمیل مدارک از طریق سامانه Tek به بانک‌های عامل ارجاع شد.

اسماعیل برزم  عنوان نمود: از مجموع 212 پرونده‌های ارجاعی  به بانک‌های عامل تا کنون بیش از 32 نفر  این پرونده‌ها به ارزش 60 میلیارد ریال با موفقیت بسته شده و منجر به واریز تسهیلات به حساب افراد شده است تا نسبت به آغاز فعالیت‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی خود اقدام کنند.

وی در خصوص منابع جذب شده برای اشتغال‌زایی در سال جاری، گفت: امسال 42 میلیارد  وچهارصد میلیون تومان  اعتبار از محل مربوطه  قانون بودجه کشور به شهرستان اختصاص یافته که جذب  مابقی آن ،  دردست اقدام میباشد  .

کارشناس اشتغال بهزیستی تربت حیدریه همچنین افزود: این  شهرستان  متعهد شده با این منابع نسبت به ایجاد اشتغال برای 260 نفر در سطح شهرستان  اقدام و در زمینه اشتغال و کارآفرینی نقش آفرینی کند.

درپایان  خانم فاطمه صادق امیری رییس بهزیستی  تربت حیدریه تاکید کرد: انتظار است دستگاه‌های اجرایی ذیربط و شبکه بانکی ، در زمینه‌سازی آسان  و تاییدنمودن ضامن  معرفی شده به بانک ،  ایجاد اشتغال مردم  و کمک به کارآفرینی در سطح  شهرستان  تعامل و همکاری  لازم را با این سازمان داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 4959
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 57

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها