1403/05/20 8:42:6
برگزاری دومین مرحله مقدماتی جشنواره ورزشی بازی‌های بومی و محلی ویژه معلولین در جوین

به گزارش روابط عمومی بهزیستی جوین ، با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی جشنواره ورزشی بازی‌های بومی و محلی از سوی برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) بهزیستی استان، دومین مرحله مقدماتی این رویداد ورزشی در سال جاری در شهرستان جوین برگزار شد. این جشنواره با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، توانمندسازی و افزایش باور به توانمندی‌های افراد دارای معلولیت در دو گروه آقایان و بانوان در رشته‌های مختلفی مانند دال پلان، دوزپا، هفت سنگ مهارتی، لی‌لی، دوز روی میز و مچ‌اندازی برگزار گردید.


این مسابقات که با همکاری بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین صورت گرفت، به دنبال تلفیق اجتماعی و حساس‌سازی جامعه نسبت به توانایی‌های معلولین اجرا شد. در این رویداد که با استقبال بیش از ۴۰ نفر از مددجویان بهزیستی همراه بود، مسئولین محلی از جمله دکتر سامقانی فرماندار شهرستان، آقای رشیدی فر معاون سیاسی فرمانداری، سرهنگ صدیقی جانشین نیروی انتظامی و دیگر مقامات محلی حضور داشتند.

در پایان مسابقات، برترین‌های هر رشته شناسایی و با اهدای جوایز از سوی بهزیستی و مراکز مثبت زندگی مورد تقدیر قرار گرفتند. این برگزیدگان در مرحله سوم این مسابقات که در سطح استان برگزار می‌شود، به رقابت با نمایندگان سایر شهرستان‌ها خواهند پرداخت.

 

کد خبر 4643
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 74

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها