1403/05/29 7:17:8
برگزاری دوره آموزشی برق ساختمان برای بهبود یافتگان کمپ ترک اعتیاد آرامش جوین

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، به دنبال بازدید و جلسه‌ای که به منظور بررسی مسائل و نیازهای کمپ ترک اعتیاد آرامش جوین (واقع درروستای زورآباد ) برگزار شد، تصمیم بر آن شد که با همکاری اداره بهزیستی و اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان، دوره آموزشی مهارت‌آموزی برای افراد بهبودیافته برگزار شود. در ادامه این تصمیم، دوره آموزشی برق ساختمان در محیط کمپ ترک اعتیاد برگزار گردید.


در این دوره آموزشی که به صورت کاملاً رایگان برگزار شد، ۲۴ نفر از بهبودیافتگان کمپ ثبت‌نام کرده و در اولین جلسه که در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، حضور یافتند. این جلسه با حضور مسئولین و مقامات شهرستانی از جمله حاج آقا بوژمهرانی امام جمعه محترم شهرستان، حاج آقا جبله، آقای رشیدی فر معاون اجتماعی سیاسی فرمانداری، جناب سرهنگ لگزیان جانشین نیروی انتظامی، آقای فریمانه از ناحیه مقاومت سپاه، آقای شجیعی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای، خانم سردارآبادی رئیس اداره بهزیستی،آقای حافظی مسوول دفتر نماینده مجلس اقای دکتر محبی  ، آقای دانیال پور ،  آقای امیر احمدی رابط  دفتر نماینده اقای دکتر محسنی ، آقای ملایجردی رییس  صنعت ومعدن و دیگر مسئولین و نمایندگان محلی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره پس از اتمام آموزش، در آزمون نهایی شرکت کرده و در صورت قبولی، مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای در رشته برق ساختمان دریافت خواهند کرد.

 

کد خبر 4704
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 535

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها