1403/06/03 7:0:44
برگزاری جلسه کارگروه کمیته اشتغال بهزیستی جوین با محوریت توانمندسازی جامعه

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، پنجمین جلسه کارگروه کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان جوین با هدف بررسی وضعیت اشتغال و توانبخشی افراد تحت پوشش، در محل اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد. در این جلسه، ۴۵ پرونده مرتبط با حوزه‌های توانبخشی و اجتماعی با حضور رئیس اداره بهزیستی، کارشناس اشتغال، کارشناس اجتماعی و مدیران و مددکاران مراکز مثبت زندگی مورد بررسی قرار گرفت.


این جلسه به منظور ایجاد راهکارهای مؤثر برای بهبود وضعیت اشتغال و ارتقاء کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت و سایر اقشار آسیب‌پذیر برگزار شد. کارشناسان حاضر در این جلسه به ارزیابی دقیق هر پرونده پرداختند و تصمیماتی در راستای تسهیل فرآیند اشتغال و حمایت‌های اجتماعی اتخاذ شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوین در این جلسه تأکید کرد: «رسیدگی به مسائل اشتغال و توانبخشی افراد تحت پوشش از اولویت‌های اصلی بهزیستی است و ما تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به این عزیزان به کار خواهیم گرفت.» وی همچنین از همکاری نزدیک کارشناسان و مدیران مراکز مثبت زندگی در این زمینه تقدیر کرد و بر لزوم تداوم این جلسات برای پیگیری و حل مشکلات تأکید کرد.

مدیران و مددکاران مراکز مثبت زندگی نیز در این جلسه به ارائه گزارش‌هایی از وضعیت فعلی مددجویان و چالش‌های موجود پرداختند و پیشنهادات خود را برای بهبود فرآیندها و ارائه خدمات کارآمدتر مطرح کردند.

 

کد خبر 4729
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 22

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها