1403/06/06 6:54:39
افتتاح طرح اشتغال مددجویی پرورش شتر در روستای احمدآباد بالای جوین با حضور مسئولین

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، در هفته دولت، طرح اشتغال مددجویی بهزیستی با محوریت پرورش شتر در روستای احمدآباد بالای شهرستان جوین به بهره‌برداری رسید. این طرح با هدف توانمندسازی مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال پایدار اجرا شده است.


به مناسبت هفته دولت، طرح اشتغال مددجویی بهزیستی در حوزه پرورش شتر در روستای احمدآباد بالای شهرستان جوین افتتاح شد. این مراسم با حضور دکتر سامقانی، فرماندار شهرستان جوین؛ حاج آقا میمری، مسئول ستاد نماز جمعه حکم‌آباد؛ سرهنگ حاجی، فرمانده نیروی انتظامی؛ آقای عباس‌آبادی، بخشدار عطاملک؛ خانم سردارآبادی، رئیس بهزیستی جوین؛ همکاران و مدیر مرکز مثبت کد ۶۷۳۸ حکم‌آباد؛ تسهیلگر سی بی آر؛ معتمد مشارکت‌های مردمی؛ جمعی از مسئولین؛ دهیار و اعضای شورای روستا برگزار شد.

در این طرح، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام تبصره ۱۶ به مددجوی بهزیستی در سال ۱۴۰۲ اعطا شده است. مددجو با استفاده از این وام و آورده شخصی خود توانسته تعدادی شتر خریداری کرده و به این ترتیب یک کسب‌وکار پایدار در زمینه پرورش شتر راه‌اندازی کند. این طرح به عنوان یکی از اقدامات حمایتی بهزیستی در راستای توانمندسازی مددجویان و کمک به خودکفایی آن‌ها اجرا شده است.

مسئولین حاضر در مراسم، ضمن تقدیر از تلاش‌های بهزیستی در زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان، بر اهمیت حمایت‌های مالی و معنوی از این قشر تأکید کردند و اجرای این طرح را گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت اقتصادی مددجویان دانستند.

 

کد خبر 4744
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 36

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها