1403/06/06 6:57:16
افتتاح طرح مسکن دو معلولی در روستای کلاته عرب با حضور مسئولین شهرستان جوین

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، در هفته دولت، طرح مسکن دو معلولی مددجویی در روستای کلاته عرب به مساحت ۱۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید. این طرح با حضور مسئولین شهرستانی و محلی افتتاح شد و در راستای حمایت از معلولین و بهبود شرایط زندگی آن‌ها به اجرا درآمد.


به مناسبت هفته دولت، طرح مسکن دو معلولی مددجویی در روستای کلاته عرب شهرستان جوین به بهره‌برداری رسید. این مراسم با حضور دکتر سامقانی، فرماندار شهرستان جوین؛ حاج آقا میمری، رئیس ستاد نماز جمعه شهر حکم‌آباد؛ سرهنگ حاجی، فرمانده نیروی انتظامی؛ آقای عباس‌آبادی، بخشدار عطاملک؛ خانم سردارآبادی، رئیس بهزیستی جوین؛ همکاران و مدیر مرکز مثبت کد ۶۷۳۸ حکم‌آباد؛ تسهیلگر سی بی آر؛ معتمد مشارکت‌های مردمی؛ جمعی از مسئولین؛ دهیار و اعضای شورای روستا برگزار شد.

در این طرح، به مددجوی دارای دو معلول، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بهزیستی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد. با استفاده از این مبلغ و آورده شخصی مددجو، این مسکن ۱۰۰ متری تکمیل و آماده بهره‌برداری شد. این اقدام در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از افراد دارای معلولیت و با هدف تأمین مسکن مناسب و ارتقای سطح زندگی این قشر از جامعه اجرا شده است.

مسئولین حاضر در مراسم، ضمن تأکید بر اهمیت حمایت از مددجویان و خانواده‌های دارای معلول، این طرح را گامی مهم در راستای بهبود شرایط زندگی این افراد دانستند و بر ادامه چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان تأکید کردند.

 

کد خبر 4745
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 126

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها