1403/06/10 9:4:21
مراسم تقدیر از کارکنان نمونه و فعالان اجتماعی شهرستان جوین به مناسبت روز کارمند

به مناسبت روز کارمند، مراسم تقدیر از کارکنان نمونه و فعالان اجتماعی در فرمانداری شهرستان جوین برگزار شد. در این مراسم، کارکنانی که در حوزه‌های مختلف به طور مؤثر خدمت کرده بودند و همچنین فعالان اجتماعی شهرستان، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.


همزمان با روز کارمند، مراسمی ویژه جهت تقدیر از کارکنان نمونه و فعالان اجتماعی در فرمانداری شهرستان جوین برگزار شد. این مراسم با حضور  رئیس بهزیستی جوین به همراه همکاران بهزیستی، مسئولین محلی، مدیران ادارات و نهادهای شهرستان و جمعی از کارکنان و فعالان اجتماعی برگزار گردید.

در این مراسم، تعدادی از کارکنان که در حوزه‌های مختلف اداری، خدماتی و اجرایی به صورت فعال و مؤثر خدمت کرده بودند، به عنوان کارکنان نمونه شناخته شدند. از این افراد با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، به پاس تلاش‌ها و زحماتشان تقدیر به عمل آمد. همچنین، فعالان اجتماعی شهرستان جوین که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خیریه فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

مسئولین حاضر در مراسم، ضمن تشکر از خدمات صادقانه کارکنان و فعالان اجتماعی، بر اهمیت نقش آنان در پیشبرد اهداف شهرستان و بهبود کیفیت زندگی جامعه تأکید کردند. هدف از برگزاری این مراسم، ارتقای انگیزه کارکنان و قدردانی از زحمات آن‌ها در جهت تحقق اهداف سازمانی و اجتماعی بود.

 

کد خبر 4769
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 39

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها