1403/06/10 9:14:4
افتتاح پروژه اشتغال مددجویی کارواش در روستای بهرآباد با حضور مسئولین شهرستان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، به مناسبت هفته دولت، پروژه اشتغال مددجویی کارواش در روستای بهرآباد به بهره‌برداری رسید. این طرح با هدف توانمندسازی مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال پایدار برای معلولین و دیگر افراد جامعه به اجرا درآمد.


در هفته دولت، پروژه اشتغال مددجویی کارواش در روستای بهرآباد با حضور دکتر سامقانی، فرماندار محترم؛ حاج آقا بوژمهرانی، امام جمعه محترم؛ مهندس موحد، معاونت محترم عمران فرمانداری؛ خانم سردارآبادی، رئیس بهزیستی؛ خانم کمایستانی، جانشین و کارشناس اشتغال بهزیستی؛ خانم طاهره ملایجردی، مدیر مرکز مثبت زندگی قزلقارشی؛ جناب آقای خیراندیش و آقای دیانت، از اعضای شورای شهرک رازی و آقای برغمدی، دهیار رازی افتتاح گردید.

این پروژه با هدف توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت نظارت بهزیستی، توسط آقای بهرآبادی، مددجوی ویلچری، راه‌اندازی شده است. این طرح با استفاده از اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی که از سوی بهزیستی به این مددجو اعطا شده بود، به اجرا درآمد و علاوه بر خود مددجو، یکی از جوانان محلی نیز در این کارواش مشغول به کار شده است.

در حاشیه این مراسم، خانم سردارآبادی، رئیس بهزیستی، اظهار داشت: "توانمندسازی مددجویان تحت نظارت، از اهداف اصلی بهزیستی است و پروژه‌هایی نظیر این کارواش در جهت تحقق این هدف به اجرا درمی‌آیند." وی همچنین به اهمیت اشتغال‌زایی برای معلولین و ایجاد فرصت‌های برابر برای آن‌ها تأکید کرد.

کد خبر 4770
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 44

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها