1403/06/10 9:29:2
برگزاری مراسم اطعام مددجویان بهزیستی به مناسبت شهادت امام رضا(ع) و حضرت رسول اکرم(ص) در شهر حکم‌آباد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین، به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) و حضرت رسول اکرم(ص)، مراسم اطعام ویژه مددجویان اجتماعی و توانبخشی در مهد قرآن شهر حکم‌آباد برگزار شد. این مراسم به میزبانی مرکز مثبت زندگی ۶۷۳۸ و با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوین برگزار گردید.


در سالروز شهادت امام رضا(ع) و حضرت رسول اکرم(ص)، مراسم معنوی و اطعام مددجویان اجتماعی و توانبخشی در مهد قرآن شهر حکم‌آباد برگزار شد. این مراسم که به میزبانی مرکز مثبت زندگی ۶۷۳۸ و با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوین برگزار گردید، با استقبال مددجویان مواجه شد.

این برنامه با تلاوت زیارت عاشورا و دعا آغاز شد و مددجویان با حضور در این فضای معنوی، به یاد اهل بیت(ع) به قرائت دعا و نیایش پرداختند. پس از اتمام مراسم معنوی، مجلس اطعام ویژه مددجویان برگزار شد و آن‌ها بر سفره ناهار حاضر شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوین در این مراسم، ضمن تقدیر از حضور مددجویان و تلاش‌های مرکز مثبت زندگی ۶۷۳۸، بر اهمیت توجه به نیازهای معنوی و رفاهی مددجویان تأکید کرد و افزود: که برگزاری چنین مراسمی می‌تواند به تقویت روحیه و ارتقای سطح زندگی مددجویان کمک کند.

 

کد خبر 4772
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 45

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها