1403/07/07 11:41:25
دیدار و تجلیل از خانواده ایثارگر دو معلولی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان جوین

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین : به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعی از مسئولین شهرستان جوین از خانواده ایثارگر دو معلولی تحت پوشش بهزیستی دیدار و تجلیل کردند. در این دیدار، ایثارگر محترم به بیان خاطراتی از حضور در جبهه‌ها و هم‌رزمان شهید خود پرداخت.


همزمان با هفته دفاع مقدس، جمعی از مسئولین شهرستان جوین از خانواده ایثارگر دو معلولی تحت پوشش بهزیستی دیدار و سرکشی کردند. این دیدار با حضور جناب آقای رشیدی‌فر، معاون امور اجتماعی و سیاسی فرمانداری، آقای نقابی رئیس بنیاد شهید، سرگرد ملایجردی جانشین ناحیه مقاومت سپاه، خانم سردارآبادی رئیس بهزیستی شهرستان، خانم کمایستانی معاون بهزیستی و خانم ملایجردی مدیر مرکز مثبت زندگی قزلقارشی صورت گرفت.

در این دیدار، ایثارگر محترم که از رزمندگان دفاع مقدس بود، به بیان خاطراتی از جبهه‌های جنگ و رزمنده‌های شهید، به‌ویژه شهید صیاد شیرازی پرداخت. وی از مسئولین حاضر خواست تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و بر اهمیت ادامه راه آن‌ها تأکید کرد. او همچنین بیان کرد که چگونه رزمندگان شهادت هم‌رزمان خود را مشاهده کرده و با ایمان و اراده قوی به سمت شهادت پیش می‌رفتند.

در پایان این دیدار، از این خانواده ایثارگر به‌خاطر صبر و ایثارگری‌هایشان تجلیل به‌عمل آمد و بر اهمیت توجه به خانواده‌های ایثارگران و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تأکید شد.

این دیدار، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف بزرگداشت مقام شهدا و ایثارگران برگزار گردید و مسئولین حاضر ضمن تقدیر از فداکاری‌های این خانواده، بر لزوم تداوم حمایت از ایثارگران تأکید کردند.

 

کد خبر 4913
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 51

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها