1403/07/07 11:44:29
افتتاح طرح اشتغال مددجویی در شهر نقاب به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، به مناسبت هفته دفاع مقدس، طرح اشتغال مددجویی در شهر نقاب با حضور جمعی از مسئولین و نهادهای محلی افتتاح شد. این طرح با هدف توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و ایجاد اشتغال پایدار به بهره‌برداری رسید.


همزمان با هفته دفاع مقدس، طرح اشتغال مددجویی در شهر نقاب با حضور جناب آقای رشیدی، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، آقای سردارآبادی و آقای عبداللهی از ناحیه مقاومت سپاه، آقای حافظی مسئول دفتر نماینده محترم مجلس، آقای دانیال‌پور، آقای هدایتی رئیس بانک رفاه، آقای نقابی رئیس بنیاد شهید، آقای داداری رئیس اداره ورزش و جوانان، آقای دوشنگی از بسیجیان محترم، خانم سردارآبادی رئیس بهزیستی جوین، خانم کمایستانی کارشناس اشتغال بهزیستی و خانم خداشاهی مدیر مرکز مثبت حکم‌آباد و سایر مسئولین محترم افتتاح گردید.

خانم سردارآبادی، رئیس بهزیستی جوین، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، در سخنانی اظهار داشت:  که از اهداف اصلی بهزیستی، توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این سازمان است. وی افزود: این خانواده مددجو با سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیون تومان و دریافت ۱۵۰ میلیون تومان وام از بهزیستی، موفق به ایجاد اشتغال شده است.

این طرح، در راستای ارتقاء سطح زندگی مددجویان و حمایت از آن‌ها برای رسیدن به استقلال مالی، گامی مؤثر در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی است. در پایان این مراسم، از حمایت‌های مسئولین و نهادهای حاضر در تسهیل این فرایند قدردانی شد.

 

کد خبر 4914
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 47

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها