1403/07/09 11:16:0
برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی سالمند در شهرستان جوین با ارائه خدمات بهداشتی و مشاوره‌ای

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین: به مناسبت روز جهانی سالمند مرکز مثبت زندگی ۴۷۶۰ با همکاری پایگاه بهداشت و سلامت اقدام به برگزاری مراسمی ویژه سالمندان کردد.


همزمان با نهم مهرماه، روز جهانی سالمندان، مراسمی به منظور گرامیداشت مقام سالمندان و بهبود کیفیت زندگی این قشر در مرکز خدمات بهزیستی +زندگی کد 4760 شهرستان جوین برگزار شد. این مراسم با همکاری پایگاه بهداشت و سلامت شهرستان و با هدف ارتقای سلامت جسمی و روحی سالمندان و افزایش آگاهی آن‌ها در خصوص سبک زندگی سالم در دوران سالمندی برگزار گردید.

در این مراسم، کارشناسان تغذیه در مورد نیازهای تغذیه‌ای سالمندان و اهمیت تغذیه سالم در این دوران صحبت کردند. همچنین، خدمات کنترل قند و فشار خون به شرکت‌کنندگان ارائه و ویتامین D3 به سالمندان توزیع شد تا از سلامت جسمانی این عزیزان بیشتر مراقبت شود.

مسئولین حاضر در این مراسم تأکید کردند که این روز فرصتی است تا از خود بپرسیم که برای زندگی بهتر و شادابی سالمندان جامعه چه اقداماتی باید انجام دهیم. توجه به سلامت روحی و جسمی این قشر از جامعه، اهمیت ویژه‌ای دارد تا سالمندان بتوانند مانند دوران جوانی و میانسالی، زندگی در کنار خانواده را با شادی و آرامش تجربه کنند.

 

 

کد خبر 4942
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 50

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها