1403/03/05 15:42:51
اداره بهزیستی شهرستان چناران با همکاری مجمع نیکوکاری آفتاب برگزار کرد:
خدمات مشاوره ای و درمانی در حوزه زخم بستر به ۳۵ معلول ضایعه نخاعی بهزیستی چناران

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چناران ،تعداد ۳۵ نفر از افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی بهزیستی چناران با همکاری مجمع نیکوکاری آفتاب معاینه و خدمات مشاوره ای و درمانی در حوزه زخم بستر و مشکلات رایج افراد دارای معلولیت قطع نخاع گردنی و کمری دریافت کردند.


 

مقام معظم رهبری می فرمایند:

"شما معلولین نمونه های بارزی از عظمت انسان هستید که با همت عالی و قدرت اراده و پشتکار و علاقه تمام نشدنی خود، کارهای برجسته ای را به انجام رسانده اید"

در چهارمین روز از خرداد ماه، اتفاق خجسته ای در چناران رقم خورد.

فاطمه آزاد رئیس اداره بهزیستی چناران؛ ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی ریاست جمهور خدوم و جهادی کشورمان و دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه محبوب تبریز آیت الله آل هاشم، استاندار محترم آذربایجان شرقی دکتر رحمتی و دیگر همراهانشان به پیشگاه حضرت ولی عصر عج الله و مقام معظم رهبری و ملت انقلابی ایران عنوان نمود:

پاداش ایمان و خلوص و صداقت، چیزی جزء شهادت نمی تواند باشد. خبر غم بار شهادت رئیس جمهور انقلابی و مردمی سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان، همه ی ما را متاثر نمود و تلنگری برای علمی راسخ تر در مسیر خدمتی مجدانه تا بیش از پیش در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف از تلاش باز نمانیم .

دور نمایی سازمان بهزیستی در شکل دهی این تلاش و پیگیری روند اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در دستگاه های مختلف، همسویی اقدامات مورد نظر برای ساختن دنیایی پویا و پرنشاط برای افراد دارای معلولیت، دنیایی مبتنی بر اندیشه و ایمان که کرامت انسان ها در فراسوی محدودیت ها در مدار توجه قرار گیرد.

و در این زمینه مشارکت خیرین و نیک اندیشان در مجمع نیکوکاری آفتاب مثال زدنی است.

این مجمع نام خود را از امام رضا علیه السلام وام گرفته که یگانه خورشید منظومه خیر و نیکی است و آفتاب فیض است که بر همگان می تابد. پس چه نیکوست که این بزرگواران را خادم آفتاب بنامیم.

حسین پور مسئول مجمع نیکوکاری آفتاب همراه با تیم درمانی و توانبخشی برای کمک به ۳۵معلول ضایعه نخاعی در مجتمع بعثت چناران حضور یافت و برنامه هایی به شرح ذیل برگزار گردید:

حضور خدام حرم مطهر رضوی و برگزاری مراسم معنوی زیارت پرچم با همراهی ستاد عتبات عالیات شهرستان- اجرای سرود توسط گروه هنری ثامن الحجج شهرستان - معاینه و ارائه خدمات مشاوره ای و درمانی در حوزه زخم بستر و مشکلات رایج افراد دارای معلولیت قطع نخاع گردنی و کمری - برگزاری کارگاه آموزشی-مراقبتی برای خانواده های افراد دارای معلولیت - ارائه خدمات تعمیر ویلچر - برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی - اهدایی بسته های معیشتی (به ارزش 35 میلیون تومان( - پذیرایی ناهار

در این مراسم حجت الاسلام تاجی امام جمعه، محسن مه آبادی فرماندار، علوی نژاد بخشدار مرکزی و دهیاران بخش مرکزی، آنصیری رئیس اداره ارشاد،  کاوه رئیس اداره ورزش و جوانان، یزدان پناه مسئول ستاد خواهران عتبات عالیات حضور داشتند.

 

 

 

کد خبر 4009
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 140

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها