1403/04/14 22:36:2
چهارمین جلسه کمیته پیشگیری از طلاق ذیل قرارگاه آسیب های اجتماعی شهرستان چناران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چناران، کمیته پیشگیری از طلاق ذیل قرارگاه آسیب های اجتماعی چهارمین جلسه خود را در سال جاری در تیرماه و با حضور اعضای کمیته پیشگیری از طلاق شهرستان به منظور بررسی علل و عوامل طلاق و جدایی زنان و مردان شهرستان از یکدیگر برگزار گردید.


 

در این جلسه فاطمه آزاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان چناران ضمن ارائه آمار و علل تحلیلی طلاق شهرستان، از ادارات عضو کمیته پیشگیری از طلاق خواستند با تمام ظرفیت و ارائه برنامه جامع عملیاتی و اجرایی در زمینه تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق تلاش نمایند. از ظرفیت تابستان، مناسبت هایی مانند محرم صفر می بایست برای ارائه آموزش بهره برد .

ایشان تاکید نمودند برای پیشگیری از طلاق، می بایست از دوران کودکی، سبک زندگی و مهارت های فرزندپروری و در واقع روابط والدین با یگدیگر و تاثیر آن بر فرزند شروع کرد.

دستور کار جلسه به شرح ذیل بود:

_ تولید محتوی آموزشی مشترک متناسب با زیست بوم و علل طلاق شهرستان

_ بررسی و جمع بندی پژوهش تاثیر خشونت و نداشتن مهارت کنترل خشم بر طلاق

_ارائه برش آموزشی جهت برگزاری کارگاه های پیش از ازدواج به مدرسین دوره دیده

_ برنامه ریزی جهت انجام پژوهش علی مقایسه ای و اثر بخشی علل طلاق و راهکارهای بهبود رابطه ویژه زوجین در سال اول زندگی مشترک

این جلسات به صورت ماهیانه برگزار می گردد و مصوبات، خروجی جلسات در اختیار قرارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان قرار می گیرد.

 

کد خبر 4334
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 86

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها