1403/05/17 20:43:59
در بزرگداشت هفته بهزیستی
افتتاح موسسه خیریه پیشگیری کاهش آسیب اجتماعی طلوع لبخند و مرکز مشاوره عمومی طلوع لبخند

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چناران ، در بزرگداشت هفته بهزیستی موسسه خیریه پیشگیری کاهش آسیب اجتماعی طلوع لبخند و مرکز مشاوره عمومی طلوع لبخند با حضور قیصری معاونت پیشگیری و علیزاده رضایی معاونت توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، مهرابادی کارشناس مسئول سالمندان و فاطمه آزاد رئیس اداره بهزیستی، فرماندار و مسئولین شهرستان چناران افتتاح و شروع به کار نمود.


 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چنارانگفت: مشاوره قبل از ازدواج، تحکیم بنیان خانواده را به همراه دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چناران در مراسم افتتاح مرکز طلوع لبخند چناران در هفته گرامیداشت بهزیستی بیان داشت: مشاوره صحیح و اصولی قبل از انجام هر اقدامی بویژه امر مقدس ازدواج را منجر به درستی امور دانست و افزود: این مرکز با حضور کارشناسان مجرب در حوزه خانواده و ارائه مشاوره های لازم، نقش بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ازدواج آسان خواهد داشت.

فاطمه آزاد پنج سال اول زندگی زوجین را در تداوم زندگی مشترک بسیار مهم و حیاتی  دانست و افزود:  ارائه مشاوره های پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج در شناخت بیشتر زوجین با احساسات و عواطف زن و مرد می تواند علاوه بر تحکیم بنیان خانواده نقش بسزایی در فرزند آوری و جوانی جمعیت داشته باشد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان چناران ادامه داد: تخصص خانم عبدالهی در حوزه خانواده در کنار تجارب ارزنده، جناب رهنما در میانجیگری، داوری و صلح و سازش، با حضور اساتید و کارشناسان مجرب این مرکز می تواند نقش بسزایی در حل اختلافات خانوادگی و مختومه نمودن پرونده های قضایی و بازگشت به زندگی را به همراه داشته باشد که این ارزوی تمام خادمین ملت در دستگاه قضا و دولت است که با جدیت مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

محسن مه آبادی فرماندار شهرستان چناران در افتتاحیه مرکز طلوع لبخند چناران اظهار داشت: مرکز طلوع لبخند گامی بزرگ در جهت تحکیم بنیان خانواده در شهرستان چناران می باشد.

محسن مه آبادی در مراسم افتتاح مرکز طلوع لبخند چناران با اشاره به اینکه توجه ویژه به خانواده نقش بسزایی در ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین در راستای توسعه، عمران و ابادی شهرها و روستاها خواهد داشت، افزود: راه اندازی این مرکز بنیان خانواده ها را با بهرمندی از دانش، تخصص و تعهد اساتید و کارشناسان حوزه خانواده مستحکم تر خواهد کرد و قطعا حمایت دولت و دستگاه قضا را به همراه دارد تا با مشاوره های موثر علاوه بر حل مشکلات زناشویی، صلح و سازش همراه با ارامش به خانواده ها هدیه شود.

فرماندار شهرستان چناران از همت والای خانم عبدالهی در راه اندازی مرکز، ارایه مشاوره های موثر که تحکیم بنیان خانواده را به همراه دارد و تلاش بی وقفه همسرش جناب رهنما در ایجاد صلح و سازش و میانجیگری برای پیوند دوباره بین خانواده هایی که راه حلی برای مشکلات شان نداشتند و حالا زندگی دوباره ای را در کمال آرامش در کنار یکدیگر شروع کرده اند، تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 4630
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 60

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها