1403/05/17 21:0:32
افتتاح خانه حمایتی ویژه پدران سالمند در چناران

فاطمه آزاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان چناران در مراسم افتتاحیه خانه سالمندان مرد ثنا گفت: خانه حمایتی ویژه سالمندان محیطی امن را برای سالمندان مهیا می کند


 

به گزارش رییس اداره بهزیستی چناران با بیان اینکه خانه حمایتی ثنا محیطی امن را برای سالمندان مهیا می کند، اظهار کرد: خانه سالمندان محلی است که از افراد سالخورده نگهداری می‌شود.

فاطمه آزاد بیان کرد: سالمندی دوره ای حساس از زندگی است که توانایی استقلال فرد به دنبال ابتلا به بیماری‌های جسمی و ذهنی کمتر می‌شود.

وی افزود: مراکز سالمندی از سیستم مرکز به خانه‌های حمایتی تغییر رویه داد و این مراکز به خانه‌های حمایتی تبدیل که در هر خانه حمایتی ۱۰ سالمند نگهداری می شود.

رییس اداره بهزیستی خاطرنشان کرد: مرکز ثنا به مدیریت پوردولت در سال گذشته خانه حمایتی مادران را با ۱۰ سالمند در هفته بهزیستی کلید زد و امسال نیز به وی اجازه داده شد که خانه حمایتی پدران را با ۱۰ سالمند در همین هفته افتتاح نماید.

آزاد از افراد مجهول الهویه، کهنسالان و افرادی با عدم توانایی در منزل شخصی یاد و خاطرنشان کرد: این عزیزان در محیطی امن همراه با آسایش و آرامش به ادامه زندگی خود در این خانه‌های حمایتی می پردازند.

گفتنی است؛ حمیدرضا علیزاده رضایی معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مهرآبادی کارشناس مسئول سالمندان حوزه معاونت اداره کل بهزیستی، هادی قیصری معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی و مسئولان شهرستان چناران در بزرگداشت هفته بهزیستی این مرکز را افتتاح کردند.

 

کد خبر 4633
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 99

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها