1403/05/24 13:56:7
برگزاری جشنواره مسابقات بومی محلی توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR شهرستان چناران

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چناران ، جشنواره مسابقات بازی‌های بومی محلی توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR ویژه افراد دارای معلولیت جامعه هدف بهزیستی و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت و در هفت رشته ورزشی در چناران برگزار شد.


 

مسابقات ورزشی بومی محلی توانبخشی مبتنی بر جامعه با همکاری اداره بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران ویژه افراد دارای معلولیت جامعه هدف در سالن ورزشی شهید انفرادی اداره ورزش و جوانان صبح 23 مردادماه 1403 برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در رشته‌های فوتبال دستی، دارت، طناب کشی، دوی سرعت ۱۰۰ متر، دال پلان، هفت سنگ، توپ و سبد در گروه های دختران و پسران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 فاطمه آزاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان چناران در حاشیه این مسابقات ضمن تقدیر از همکاری خوب اداره ورزش و جوانان، دهیاران و بخشداران، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین افراد دارای معلولیت دانست و بیان داشت: در این رقابت ها بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت از شهرهای چناران، سیدآباد، رادکان و روستاهای موچنان، قیاس آباد، سرک، ملی، بقمچ و اخلمد حضور داشتند.

در پایان به نفرات برگزیده حکم قهرمانی، مدال و جوایزی به‌رسم یادبود اهدا شد.

 

 

کد خبر 4669
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 513

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها