1403/03/25 21:59:21
گره گشایی و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی با خدمت جهادی و ایجاد امیدآفرینی در جامعه

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خواف ، میزخدمت بهزیستی در روستای حسن آباد پایین خواف با حضوررئیس و کارشناسان تخصصی بهزیستی همزمان با ۲۳ خرداد ١۴۰۳برگزار شد.


 

رییس اداره بهزیستی خواف گفت : سازمان بهزیستی همواره و در تمام برهه های حساس و سرنوشت ساز کشور نقش و رسالت مهمی در تقویت سرمایه های اجتماعی کشور دارد چرا که کار در بهزیستی مستلزم تلاش شبانه روزی و جهادی است که نتیجه آن در نهایت افزایش اعتماد مردم به نظام و ناامید کردن کسانی است که سعی در سیاه نمایی و کم رنگ جلوه دادن خدمات هستند .

سیدمهدی متولی گفت : پیرو مصوبات اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در خصوص مسئله جهاد تبیین و رسیدگی به مشکلات خانواده های تحت حمایت بهزیستی میزخدمتی با حضور کارشناسان بهزیستی ، کارشناسان اورژانس اجتماعی ، اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار روستای حسن آباد در محل مسجد روستا برگزار شد .

در این جلسه ابتدا خدمات سازمان بهزیستی تشریح شد و در ادامه بازدید میدانی از وضعیت زندگی تعدادی از خانواده های تحت پوشش انجام شد که در این بازدیدها مسائل و مشکلات مطرح شده مورد بررسی و برای حل آنها تصمیماتی اتخاذ شد .

لازم به ذکر است شهرستان خواف بالغ بر 89 روستا و 6 شهر دارد که فاصله اولین روستا تا آخرین روستا بالغ بر220 کیلومتر می باشد و این فاصله مکانی ضرورت برگزاری میزهای خدمت در محل روستاها را افزایش می دهد و در همین راستا سال گذشته بالغ بر 30 میزخدمت در روستاهای دوردست و دارای محرومیت شهرستان برگزار شده است .

 

 

کد خبر 4175
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 129

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها