1403/04/29 23:20:20
بازدید بخشدار سلامی از گروه خیاطی همیار مهرپوش روستای ولی آباد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی و همزمان با هفته بهزیستی بخشدار سلامی به همراه جمعی از پرسنل بهزیستی و اعضای شورای اسلامی روستای ولی آباد از فعالیت گروه همیارخیاطی مهرپوش در روستای ولی آباد بازدید کردند.


سیدمهدی متولی رییس اداره بهزیستی خواف در این خصوص گفت : یکی از ظرفیت های خوبی که در سازمان بهزیستی داریم ایجاد گروه های همیار زنان سرپرست خانوار و حمایت از آنهاست . در همین راستا و از سال گذشته فعالیت گروه همیار مهرپوش در زمینه خیاطی شروع شده و با توسعه فعالیت ها و حمایت ها هم اکنون جزو گروه های فعال در سطح شهرستان می باشد که بالغ بر 30 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم با این گروه همکاری دارند.

وی افزود : با رایزنی ها و مذاکرات انجام شده هم اکنون شبکه بهداشت و درمان خواف با این گروه همکاری و قسمتی از کار تامین لوازم یکبار مصرف بیمارستانی توسط این گروه انجام می شود.

وی ادامه داد: مذاکرات خوبی با واحد مشارکت های اداره آموزش و پرورش انجام شده است و تعدادی از مدارس در سطح بخش نیز قراردادهایی در خصوص دوخت لباس فرم مدارس دارند .

وی در پایان از همه شرکت ها و صنایعی که در سطح شهرستان فعال هستند و می توانند تولیدات خود را از شهرستان تهیه کنند درخواست کرد که برای کمک به اقتصاد خانواده های تحت پوشش با این گروه همکاری و همراهی داشته باشند .

 

 

 

 

کد خبر 4412
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 79

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها