1403/05/04 12:18:25
دیدار رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان خواف بارئیس وپرسنل اداره بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خواف ، به مناسبت هفته بهزیستی رئیس اداره آموزش وپرورش این شهرستان با رئیس وپرسنل اداره بهزیستی دیدار وگفتگو کرد.


روح اله غلامپور مدیرآموزش و پرورش شهرستان خواف در جمع پرسنل بهزیستی گفت : برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی از تمام ظرفیت های آموزش و پرورش استفاده می شود و تلاش کرده ایم در قالب ایجاد یک چارچوب و ساختار مناسب در اجرای برنامه های آموزشی خصوصا در حوزه آسیب های اجتماعی به عنوان شریک کاری بهزیستی حضور داشته باشیم.

سیدمهدی متولی رییس اداره بهزیستی خواف در حاشیه این دیدار گفت : از تلاش های مدیریت و پرسنل این اداره در همراهی با جامعه هدف بهزیستی نهایت تشکر را داریم .

وی افزود از لحاظ جامعه هدف بیشترین فراوانی را با مجموعه آموزش و پرورش داریم و به همین خاطر سعی کرده ایم از مدارس به عنوان پایگاه هایی برای حضور تیم های تخصصی اورژانس اجتماعی استفاده کنیم که به لطف الهی نتایج بسیار مثبتی را در این حوزه مشاهده کردیم.

لازم به ذکر است در سال جاری طرح مانا توسط بهزیستی و با همکاری آموزش و پرورش در مدارس شهر سده و روستای برآباد در حال برگزاری است .

 

کد خبر 4539
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 77

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها