1403/05/22 18:1:41
پیگیری مصوبات جلسه شورای توانبخشی مبتنی برجامعه روستای رزداب خواف

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خواف ، جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه روستای رزداب با حضور سیدکاظم نظام بخشدار سلامی ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، اعضای شورای اسلامی ، ، دهیار و جمعی از معتمدین در محل روستای دهیاری روستای رزداب برگزار شد.


رئیس اداره بهزیستی خواف در این رابطه گفت : به منظور بررسی مسائل و مشکلات جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در سطح روستاهای شهرستان جلسات شورای توانبخشی با حضور مسئولین  و در محل دهیاری ها برگزار میشود که در این جلسات ابتدا گزارش کاملی از خدمات بهزیستی ، تعدادپرونده ها ، میزان حمایت های مالی و .... داده میشود و در ادامه سایر افراد به بیان نظرات و مسائل و مشکلات موجود در روستا می پردازند .

سیدمهدی متولی گفت : این جلسات فرصت بسیار مناسبی است تا ضمن ارتباط مستقیم با مسئولین محلی  و برای پویایی و اثر گذاری بیشتر خدمات برنامه ریزی شود .

وی افزود : نسبت به جلسه سال گذشته که در محل دهیاری برگزار شد افزایش 98 درصدی خدمات مستمر ماهیانه را شاهد هستیم و با توجه به شدت معلولیت و دهک درآمدی تعداد 15 خانواده از خدمت حق پرستاری برخوردار شده اند که این موضوع می تواند تا حدودی مسائل و مشکلات این خانواده ها را مرتفع نماید .

سیدکاظم نظام بخشدار سلامی در این جلسه گفت : باید در خصوص مسئله معلولیت و روند رو به رشد آن که منجر به آسیب های اجتماعی و فرهنگی برای خانواده ها خواهد شد علاوه بر بهزیستی سایر ارگانها نیز اعتبارات خود را در مسئله آموزش و پیشگیری به این موضوع اختصاص دهند .

 

کد خبر 4659
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 83

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها