1403/05/23 7:40:22
برگزاری اولین جلسه مشورتی مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات دولتی دربخش سلامی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خواف ، اولین جلسه مشورتی مناسب سازی بخش سلامی با حضور سیدکاظم نظام بخشدار سلامی و جمعی از روسای ادارات و مسئولین نمایندگی ها ، بانک ها و اعضای شورای اسلامی در محل بخشداری سلامی برگزار شد .


رییس اداره بهزیستی خواف در این جلسه گفت: شهرستان خواف به عنوان یکی بزرگترین شهرهای استان خراسان رضوی دارای 5 شهر است که مسئله مناسب سازی ادارات را در تمام بخش ها مورد بررسی قرار داده ایم.

سیدمهدی متولی  افزود : پیرو جلسات سه ماهه مناسب سازی در شهرستان گزارشی از وضعیت کلیه اماکن در بخش سلامی و شهر سده تهیه شد که در این گزارش مسئله دسترس پذیری افراد دارای معلولیت مورد تاکید قرار گرفت .

وی افزود : در این جلسه به بررسی وضعیت تمام ادارات شامل ، خانه ها و مراکز بهداشت ، ادارات دولتی ، ورودی بانک ها و دسترسی عابربانک ها ، پارک ، شهرداری ها و .... با حضور نمایندگان این دستگاه ها پرداختیم که ضمن تقدیر از عملکرد برخی ادارات و ارگانها ، معایب و نواقص موجود نیز بررسی و مقرر شد تا برگزاری جلسه بعدی دستگاه های اجرایی اولویت های طرح های عمرانی خود را برای رفع این موضوعات قرار دهند.

سیدکاظم نظام بخشدار سلامی نیز ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه گفت : در راستای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت  تا حصول نتیجه پیگیرمصوبات این جلسه خواهیم بود.

 

 

 

 

 

کد خبر 4660
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 104

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها