1403/05/30 19:48:33
صدور ابلاغ مشاور جوان شهردارسده برای نوجوان شرکت کننده در طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران
برگزاری جلسه حمایت یابی طرح مانا در شهر سده

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی طرح مانا که از حدود یک ماه قبل در شهر سده شروع شده است با حضور شهردار و جمعی از مسئولین جلسه حمایت یابی طرح برای جذب مشارکت سایر ارگانها در حل مسائل و مشکلات شناسایی شده برگزار شد .


سیدمهدی متولی رییس اداره بهزیستی خواف در این مراسم گفت : اینکه بتوانیم نوجوانان را به این حد از توانایی و اعتماد به نفس برسانیم که در حضور مسئولین خواسته های خود را مطرح و مطالبه گری کنند موضوع بسیار مهمی است که درواقع یکی از اهداف برگزاری طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.

وی افزود : در این جلسه حمایت یابی نماینده نوجوانان به بیان مسائل و موضوعاتی پرداخت که در 11 جلسه قبل و در قالب یک کار مشارکتی توسط تمامی اعضا و با روش بارش فکری به رصد دقیق مسائل پرداختند.

اسدالهی شهردار سده در این مراسم گفت : قطعا از تجربیات این نوجوانان برای ارتقاءمسائل فرهنگی در شهر سده استفاده خواهیم کرد و در اولین اقدام ابلاغ مشاور جوان شهردار در امور فرهنگی نوجوانان برای این عزیز صادر خواهد شد.

وی افزود : شهرداری سده آمادگی همکاری در اجرای برنامه های آموزشی و خصوصا طرح های مهارت های زندگی و آموزش خانواده را دارد .

لازم به ذکر است طرح مانا توسط مرکز مثبت زندگی کد9902 بخش سلامی برای سومین سال پیاپی اجرا می شود.

 

کد خبر 4713
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 52

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها