1403/07/02 22:32:43
دانش آموزان شهرستان خواف با خدمات بهزیستی آشنا می شوند

برنامه کاری اورژانس اجتماعی در شش ماهه دوم سال جاری برای معرفی خدمات به بیش از ۴۴ هزار دانش آموزدر سطح شهرستان خواف


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خواف با هدف برنامه ریزی و معرفی خدمات سازمان بهزیستی خصوصا اورژانس اجتماعی برنامه کاری شش ماهه اورژانس اجتماعی در شهرستان خواف مورد بررسی قرار گرفت.

رییس اداره بهزیستی خواف گفت: برای تحقق این هدف و استفاده از ظرفیت بالای دانش آموزان باید بتوانیم از انها با عنوان سفیر در مقوله پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده کنیم که قطعا با همکاری اموزش و پرورش میتوانیم به این هدف مهم دست پیدا کنیم .

سیدمهدی متولی گفت : در جلسه کارشناسی که با همکاران ستادی در آموزش و پرورش داشتیم ظرفیت های مناسبی شناسایی شد که با استفاده از این ظرفیت ها و در قالب شبکه سازی اقدامات عملی مناسبی انجام خواهد شد.

وی افزود: مسئله ای که مورد اتفاق نظر اکثر کارشناسان و مشاوران می باشد نقش مهم بهزیستی در حل موضوعات مرتبط با آسیب های اجتماعی است که به عنوان یک سازمان متخصص و دارای تجربه مورد اعتماد هستیم و به این اعتماد افتخار میکنیم

لازم به ذکر است شهرستان خواف با بیش از 44 هزار دانش آموز 350مدرسه و 1947 کلاس درس هر ساله شاهد افزایش چشمگیر جمعیت دانش آموزی می باشد که ارتباط بهزیستی و آموزش و پرورش میتواند به شناسایی ظرفیت های موجود کمک شایانی داشته باشد.

 

کد خبر 4878
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 62

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها