1403/03/09 7:19:24
مراسم بزرگداشت هفتمین روزشهدای خدمت در داورزن

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان داورزن ، مراسم بزرگداشت و ختم قرآن کریم به مناسبت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت به همت مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان حضرت نرجس خاتون (س) مزینان برگزار گردید.


فاطمه مزینانی گلستانی مدیرعامل مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان حضرت نرجس خاتون (س) در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تسلیت و تبریک شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان گرامیشان در سانحه سقوط بالگرد  مطالبی را در خصوص خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید در دوران ریاست دو سال و نه ماهه ایشان که از نیروهای مخلص ،جهادی ،خستگی ناپذیر و پیرو محض ولایت فقیه و رهبری معظم و از دلسوزان واقعی نظام و انقلاب بودند  بیان کرد.

وی گفت: کشورمان شخصیت های برجسته ای داشته است و همدردی و اعلام عزای عمومی در کشورهای همسایه نیز نشان از آن است و با خدمت خالصانه و پیروی از مقام معظم رهبری که از تاکیدات همیشگی آن شهید والامقام بود راه شهیدان خدمت را ادامه دهیم.

در ادامه جلسه که با حضور کارکنان و قاریان افتخاری مرکز برگزار گردیده ضمن قرائت زیارت عاشورا و نوحه سرایی و ختم قران کریم به یاد شهدای خدمت به پایان رسید.

مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان حضرت نرجس خاتون (س)  مزینان در سال 1397 در زمینی سه هکتاری و با زیربنای 1550 متری با ظرفیت 25 نفری افتتاح که در حال حاضر 25 سالمند نیز در این مرکز پذیرش و به این عزیزان خدمت رسانی می شود.روستای مزینان در هفت کیلومتری شهر داورزن واقع می باشد.

 

 

 

کد خبر 4038
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 135

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها