1403/05/07 15:28:13
آغاز اجرای طرح های دفتر پیشگیری در سال ١۴۰۳ همزمان با آغاز چهل و چهارمین سال تاسیس سازمان بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان داورزن ، همزمان با چهل و چهارمین سال تاسیس سازمان بهزیستی که با شعار نهضت حسینی –خدمت مردمی مزین شده است اجرای طرح های دفتر پیشگیری با حضور محمدعلی زیدآبادی رئیس اداره بهزیستی ،رضا الهی صدر معاونت فرمانداری ،احمدرضا رمضانی کارشناس امور پیشگیری بهزیستی و سمیه نامنی مدیر و مسئول فنی مرکز مثبت زندگی با کد ۹۹١ و جمعی از سفیران بهزیستی شهرستان داورزن در محل امام زاده سید مرتضی آغاز گردید.


محمدعلی زیدآبادی رئیس اداره  بهزیستی شهرستان داورزن  ضمن تبریک هفته بهزیستی و اعلام شعار این هفته به نام نهضت حسینی -خدمت مردمی و عرض تسلیت محرم الحرام گفت:اثربخشی طرح های پیشگیری بهزیستی در گرو اجرای مداوم و مستمر است.

وی بیان کرد: یکی از سیاست های کلان بهزیستی کشور پیشگیری مداوم و مستمر در حوزه های مربوطه است که کاربران اجرایی دوره های تخصصی را زیر نظر متخصصین در بهزیستی می گذرانند و در هر دوره اطلاعات آن ها به روز رسانی می شود.

ایشان با اشاره به ضرورت اجرای طرح های پیشگیری  افزود:در یک جامعه،قدرت سرمایه اجتماعی از سرمایه اقتصادی و ... بیشتر بوده و از معیارهای مهم توسعه پایدار است ، به همین دلیل مساله پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی به طور جدی در دستور کار بهزیستی قرار دارد.

در پایان الهی صدر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ریاست و کارشناسان بهزیستی خدمات بهزیستی را بسیار ارزنده برشمرد و گفت :خدمت در بهزیستی از الطاف خداوند به انسان هایی که دلسوزانه و عاشقانه با وجود کمبودهای بسیار و حقوقات و رفاهیات ناچیز سعی و تلاش شبانه روزی خود را در راه خدمت رسانی به جامعه هدف دریغ ننموده  و این عمل قطعا در نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی بسیاری خواهد بود.

ایشان تاکید کرد: مجموعه فرمانداری در اجرا و رفع چالش های موجود بر سر راه طرح های پیشگیری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 

کد خبر 4554
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 98

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها