1403/03/30 10:41:57
جلسه شورای مشارکت ها ی مردمی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان طرقبه شاندیز، جلسه شورای مشارکت ها در فرمانداری شهرستان طرقبه شاندیز با حضور معاونت سیاسی امنیتی و مسوول امور اجتماعی فرمانداری ،ریاست اداره بهزیستی شهرستان و روسای برخی ادارت شهرستان ،اعضاء شورای مشارکت ها و معتمدین محلی شهرستان برگزار گردید.


 

در جلسه برگزار شده ،دکتر صدرایی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بیان نمود: احصاء نیازمندی های مددجویان بهزیستی حائز اهمیت و در خصوص تشکیل مجمع خیرین و بهره مندی از توانمندی ها و ظرفیت های خیرین شهرستان در جهت مشارکت در امور فعالیت های بهزیستی مباحثی را مطرح نمود.

دل آسایی مسوول امور اجتماعی فرمانداری در این خصوص بیان نمود: لازم است تا مجمع خیرین شهرستان به صورت مشارکت سازمان های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی در جهت حمایت از افراد نیازمند و موسسات خیریه تشکیل گردد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیان نمود:هدف از برگزاری جلسات جلب و جذب مشارکت های مردمی و کمک به گسترش فرهنگ مشارکت و مسئولیت اجتماعی می باشد، ابراهیمی افزود: دعوت از خیرین و نیکوکاران در دستور اول کار قراردارد و بهره مندی صحیح از منابع ارزشی و معنوی خیرین ،منابع حاصل از صدقات و نذوزات و بهره مندی ازمشارکتهای شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی نیز باید مورد توجه و دردستور کار قرار گیرد.

 دکتر صدرایی، از اعضاء تشکر کرده و آرزوی بهره مندی از توفیق و برکات الهی را برای همگی، خصوصا مددجویان و نیازمندان را داشتند .

 

 

 

کد خبر 4221
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 41

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها