1403/03/09 12:34:56
اولین جلسه شورای مشارکت در سال ١۴۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گناباد؛ جلسه شورای مشارکت های مردمی شهرستان مورخ ۹خردادماه ١۴۰۳ در محل سالن اجتماعات فرمانداری گناباد برگزار گردید.


در این جلسه علی آراسته رئیس بهزیستی شهرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی در ۹ ماه گذشته، آمار جذب مشارکت خیرین، عملکرد موسسات خیریه و میزان خدمت رسانی به جامعه هدف، تأمین و توزیع اقلام جهیزیه و همچنین خدماتی که به محرومین و توان‌یابان به صورت رایگان انجام گرفت پرداخت.

معاون فرماندار گناباد: مردم باید مطلع باشند کمک هایی که به بهزیستی و موسسات خیریه میشود در کجا هزینه شده، عملکرد بهزیستی در حد مطلوب است و باید موسسات خیریه را به سمت رفتار تخصصی سوق دهیم.

مدیر عاملان موسسات خیریه کامیاب و بنیاد فرزانگان نیز به ارایه گزارش مرتبط پرداخته، همچنین اعضا شورا و معتمدین محلی هرکدام دیدگاه و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

در ادامه شریفی مقدم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بعنوان رئیس جلسه افزود: آمار ارائه شده در گزارش مطلوب است و باید به این سمت گام برداریم که این اطلاعات در دسترس مردم قرارگرفته و ثمره کمک هایی که به ارگان بهزیستی و موسسات زیر مجموعه دارند شفاف ببینند.

ایشان  بیان نمود: طبق اعلام حضرت آیت الله خامنه ای که امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گزاری کردند، مردم ما بحمد الله همیشه آگاه و منتقدانه پای انقلاب و اعتقادات خویش هستند، این ظرفیت در حد مطلوب در شهرستان بکار گرفته شده اما باید سازماندهی شده عمل کنیم و خیریه ها را به سوی شرح وظایف تخصصی تر سوق دهیم.

در پایان جلسه ابلاغ های جدید معتمدین محلی شهرستان که توسط مدیرکل  بهزیستی استان صادرشده شده بود تقدیم عزیزان گردید.

 

 

 

کد خبر 4044
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 121

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها