1403/04/06 6:40:10
هدیه دهه ولایت به زوجین جامعه هدف

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گناباد؛ در دهه امامت و ولایت و بیاد شهید جمهور فقید و همراهانشان جمعی از خیرین محلی با خرید و اهدا اقلام لوازم خانگی در شادی زوجین جوان جامعه هدف بهزیستی سهیم شدند .


دو سری جهیزیه تدارک دیده شده طی مراسم جهاد تبیین مورخ 1403/04/04 که در سالن اجتماعات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اداره بهزیستی شهرستان برگزار گردید به خانواده ها تقدیم شد.

علی آراسته رئیس بهزیستی شهرستان گفت: این اقلام توسط خیرین محلی تامین و توزیع گردید و در حال حاضر واجدین شرایط جهیزیه که از توزیع های قبل به علت محدودیت منابع جامانده اند توسط مددکارانشان لیست بندی شده و بر اساس اولویت و تاریخ عقد دسته بندی شده اند وی ادامه داد: انشالله به میمنت ایام پیش رو با خیرین فرا استانی و داخل شهرستان در حال رایزنی برای تامین جهیزیه مابقی زوجین جوان جامعه هدف هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است تعداد سه عدد کولر آبی 4000 هرکدام به ارزش 95 میلیون ریال و تعدادی پنکه ایستاده هرکدام به ارزش 25 میلیون ریال به توان یابان و مددجویان نیازمند تحویل شد این اقلام از محل فطریه های پرداختی 1403 خریداری و به دست نیازمندان رسید.

 

 

کد خبر 4262
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 92

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها