1403/03/26 12:31:8
برگزاری میز خدمت به یاد شهدای خدمت بویژه شهید جمهور حجت الاسلام والمسلمین شهید رئیسی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلبهار؛ امروز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ میزخدمت نمازجمعه با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه گلبهار، فرماندهان سپاه ، نیروی انتظامی و مدیران دستگاه های اداری در محل مصلی نماز جمعه گلبهار برپا شد.


داریوش وکیلی رییس بهزیستی گلبهار به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره با حضور در میان مردم و شنیدن دغدغه های آنها راهنمایی های لازم را جهت حل مشکلات ، تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های ایشان ارائه داد.

همچنین دکتر قاسم پور فرماندار شهرستان گلبهار دسترسی سریع و آسان مردم به مسئولان در میز خدمت را فرصتی مغتنم برای گره گشایی از مشکلات آنان ذکر کرد و افزود: دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم از مزایای میز خدمت است و از همه مهمتر اینکه مسئولان نیز از نزدیک دغدغه های مردم را لمس خواهند کرد.

فرماندار شهرستان گلبهار نشستن پای درد دل مردم و شنیدن مشکلات آنان و پاسخگویی به دغدغه های آنان را مهم ذکر کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت مندی مردم باید در کانون توجه مسئولان شهرستان باشد که در این راستا با کار و خدمت جهادی گام بردارند و همواره به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

 

 

 

 

 

کد خبر 4181
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 94

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها