1403/04/30 10:58:31
ایراد سخنرانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلبهار درخطبه های پیش ازنماز جمعه

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلبهار، جمعه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳، داریوش وکیلی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلبهار، به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی و تامین اجتماعی، در خطبه های پیش از نماز جمعه این شهرستان، به ایراد سخنرانی پرداخت.


وکیلی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی و تامین اجتماعی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، از همراهی نهادهای دولتی غیردولتی و آحاد مردم شریف و شهید پرور و نمازگزاران حاضر در مسجد جامع این شهرستان، تقدیر و تشکر نمود.

وی در سخنرانی امروز قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان، به ارائه گزارش در خصوص خدمات و فعالیتهای حوزه های مختلف بهزیستی و ارائه آمار و گزارش در خصوص فعالیت و خدمات حوزه های مشارکتهای مردمی، توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و اورژانس ۱۲۳ بهزیستی این شهرستان در طول سال ۱۴۰۲ پرداخت.

در پایان این سخنرانی، داریوش وکیلی، ضمن تقدیر از هیئت امناء و ستاد برگزاری نماز جمعه، از حمایت شایان تمامی مسئولین و دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی ایران که دستگیر بهزیستی شهرستان به منظور کاهش مشکلات و اعتلای زندگی مددجویان بوده اند تقدیر و تشکر کرد.

حجةالاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه شهرستان گلبهار در سخنرانی خود در خطبه های پیش از نماز جمعه ضمن تقدیر از خدمات گسترده مجموعه بهزیستی در سطح شهرستان، بر تلاش هرچه بیشتر این اداره در  توانمند سازی افراد تحت حمایت خود تاکید نمود.

در پایان نیز میز خدمت با حضور چندتن از کارشناسان اداره و با هدف اطلاع رسانی وظایف و مسئولیت های سازمان و نیز پاسخگویی به مسائل و مشکلات جامعه هدف در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار گردید.

 

 

کد خبر 4424
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 73

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها