1403/04/30 11:0:28
دیدار روسای بهزیستی و تامین اجتماعی گلبهار با فرماندار شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلبهار؛ همزمان با فرا رسیدن هفته بهزیستی و تامین اجتماعی، روسای ادارات بهزیستی و تامین اجتماعی در دفتر فرماندار حضور یافته و با ابراهیم قاسم پور دیدار و گزارشی از عملکرد و فعالیت های حوزه کاری خود را ارائه کردند.


فرماندار گلبهار در این جلسه با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی، مبنای عدالت محوری در جوامع دنیا را بر اساس سیستم تامین اجتماعی و خدمات دهی به جامعه هدف عنوان کرد و با بیان اینکه اداره بهزیستی با مجموعه های حمایتی تحت نظر این اداره، خدمات ارزشمندی را به معلولین، سالمندان، زنان سرپرست خانوار و …. ارائه می دهد، از زحمات کارکنان بهزیستی و مراکز زیرمجموعه آنها قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه افراد تحت پوشش اداره بهزیستی نیاز بیشتری به حمایت و رسیدگی دارند خطاب به رئیس این اداره اظهار داشت: کار شما بسیار سنگین و طاقت فرسا می باشد و خدمت به این قشر از جامعه نزد خدای بزرگ اجر معنوی را خواهد داشت.

وی ضمن تأکید بر لزوم توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش، عنوان کرد: پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی یکی از اقدامات مهم دولت در راستای خودکفایی مددجویان می‌باشد که نقش بسزایی در استقلال اقتصادی آنان دارد. همچنین به پیگیری و تسریع در احداث ساختمان بهزیستی تاکید نمود.

 

 

 

کد خبر 4425
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 64

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها